reede, 26. mai 2023

9.klassi lõpureis Saaremaale ja Muhumaale

24.-26. mail käisid 9.klass ja õpetajad Marjel ning Liis ekskursioonil Saaremaal ja Muhumaal.

Esimesel päeval võtsime suuna Saaremaale Suure-Tõllu Puhkekülla. Jalutasime Kuressaares, tutvusime ordulinnuse ja kesklinnaga.

Teisel päeval alustasime päeva samuti Kuressaarest ning edasi sõitsime Kaali järve äärde. Kaali järv on eriline, kuna see on tegelikult meteoriidikraater.

Seejärel peatusime Panga Pangal, mis on Lääne-Eesti ja saarte kōrgeim aluspõhjapaljand. Pärast seda pidasime piknikku Tuhkana rannas ning vapramad ujusid isegi Läänemeres. Edasi sõitsime Angla tuulikute juurde ning pärast seda said poisid veel  ronida tanki Saaremaa Sõjavara Muuseumi juures.

Kuna päev venis pikaks, siis sõitsime edasi õp. Liisi Muhumaa kodu suunas. Grillisime, saunatasime ja mängisime ning kuna koos oli nii tore olla, siis poisid valisid magamisasemeteks voodi asemel põranda ning magasid tüdrukute voodi ees. Kuna see ei olnud kõige mugavam, siis sai magamisajaks napilt 3 tundi.

Kolmanda päeva hommikul küpsetas ōp Liis õues pannkooke ja saime kõhu korralikult täis süüa. Enne praamile minekut külastasime veel Muhu Jaanalinnufarmi ning Üügu Panka.

Olid väga meeleolukad kolm päeva. Tore oli koos olla ja kauni Eestimaaga tutvuda. Aitäh toredale reisiseltskonnale ja õp. Liisile, kes meil oma suvekodus ööbida lubas. Nüüd eksamid ja siis väljateenitud puhkusele!